Sortides culturals a Educació Infantil
Durant la setmana cultural, l’alumnat d’Educació Infantil hem visitat museus i hem gaudit molt de les diferents activitats proposades amb les quals hem après moltíssim.
Els nens i nenes de P3, hem visitat el museu Miró on ens hem quedat meravellats de les diferents obres que hem vist i hem pogut relacionar-ho amb tot allò que havíem après durant el projecte de l’artista a classe.
La classe de P4, hem visitat la Pedrera i ens ha servit de cloenda del projecte d’Antoni Gaudí. Hem pogut conèixer com treballava fixant-nos en les diferents parts de l’edifici i hem après a fer la tècnica del trencadís.
I per últim, els nens i nenes de P5, hem visitat el planetari municipal de Barcelona i a la foscor hem descobert: constel·lacions, estrelles, planetes i històries que ens han fet entendre com funciona l’espai. A partir d’aquesta sortida, podrem iniciar un nou Itinerari d’Aprenentatge que ens endinsarà en el món de l’astronomia. Quines ganes!
Xarxes socials