Projecte 1×1 2019-07-03T16:34:22+00:00

Benvolgudes famílies de 1r d’ESO,

Igual que el darrer curs, l’escola gestiona la compra d’un ordinador per cada alumne en el marc del Projecte 1×1. Per a l’ús de l’ordinador personal tenim instal·lada Wi-Fi a tot l’edifici. Totes les classes de l’escola estan equipades amb ordinador multimèdia, projector, pantalla i sistema d’àudio.

Com cada any hem estat provant diversos ordinadors portàtils i, finalment, tenint en compte la bona experiència d’aquest curs passat i els avantatges que ofereix a les famílies l’empresa Flytech, hem optat pel model Lenovo 500e (2nd gen), les característiques del qual les podeu trobar a la pàgina web de l’escola, a la secció Recursos / Projecte 1×1.

En el web també hi podeu trobar el procediment de compra, com es pot finançar, les assegurances possibles, el procediment en cas d’avaria i el funcionament de la garantia. Insistim especialment que us mireu bé les garanties extres en cas de caigudes, cops i trencaments de pantalla. Recordeu que és un dispositiu que combina tablet i ordinador amb una pantalla tàctil i un angle d’obertura de l’ordinador de 360 graus.

El preu de l’ordinador per a les famílies és de 345.75€ euros (IVA inclòs) i la seva compra es fa a través de la pàgina web de Flytech que podeu trobar al nostre web, a la secció Procés de compra.

La data límit per comprar-lo és el dia 15 d’agost. És important que vigileu de posar bé les dades per a la facturació (si són personals, les que consten al DNI).

A principis de setembre us enviarem una circular informant-vos del dia i hora en què haureu de venir a recollir el vostre portàtil. Recordeu venir-hi amb el codi de comanda que us enviaran per correu electrònic un cop feta la compra. L’ordinador que rebran tots els alumnes és un ordinador personalitzat amb tots els programes ja pre-instal·lats d’acord amb l’ordinador tipus preparat des d’Escola Pia.

Finançament

Si voleu finançar el portàtil (6 o 11 mesos) heu de trucar al 93 265 54 62 o enviar un missatge a educat@serviflytech.es. El finançament és un tràmit que es realitzarà fora de la botiga online.

Compra Online

Per comprar el portàtil online seguiu el següent procediment. La data límit és el 15 d’agost.

1. Aneu al web www.serviflytech.es.

2. A dalt a la dreta seleccioneu l’idioma.

3. Feu clic a El meu compte.

4. Cal registrar-se. Introduïu totes les dades:

• Username aconsellem nom.cognom
  • Password una paraula de pas que no sigui la mateixa del vostre correu electrònic.
  • Código Colegio poseu 046.

Una vegada heu introduït les dades, feu clic a Registro per continuar.

5. A continuació us sortirà la botiga amb el portàtil seleccionat per l’escola: Lenovo 500e Chromebook (Segona Generació). El seleccioneu.

6. També podeu afegir diverses extensions de garantia i el pack de maleta + ratolí, si el voleu. Aquí teniu un PDF amb totes les extensions de garanties.

7. Quan ja esteu, feu clic a Afegir a la cistella.

8. A continuació us sortirà la finestra Cistella de la compra. Feu clic a a Visualitza la cistella.

9. Aquí podreu veure el que hem seleccionat i si està tot bé, fem clic a Anar a caixa.

10. Ara heu d’introduir les dades per a la facturació. Han de ser les mateixes que posa al DNI.

11. Una vegada que heu introduït les dades de facturació, feu clic a “Hem llegit…” i a Realitzar comanda.

12. Us demanarà les dades de la targeta: número, caducitat i codi seguretat. Finalment feu clic a Pagar.

Guia de la Compra (Català)
Guia de la Compra (Castellà)
Extensions Garanties