Projecte 1×1 2021-06-14T15:09:39+00:00

Benvolgudes “futures” famílies de 1r d’ESO

Igual que el darrer curs, l’escola gestiona la compra d’un ordinador per a cada alumne en el marc del Projecte 1×1. Per a l’ús de l’ordinador personal tenim instal·lada Wi-Fi a tot l’edifici. Totes les classes de l’escola estan equipades amb ordinador multimèdia, projector, pantalla i sistema d’àudio.

Com cada any hem estat provant diversos ordinadors portàtils i, finalment, tenint en compte la bona experiència d’aquest curs passat i els avantatges que ofereix a les famílies l’empresa Flytech, hem optat pel model ACER R853TA 4/32 les característiques del qual les podeu trobar a la pàgina web de l’escola, a la secció Projectes / Projecte 1×1.

En el web també hi podeu trobar el procediment de compra, com es pot finançar, les assegurances possibles, el procediment en cas d’avaria i el funcionament de la garantia. Recordeu que és un dispositiu que combina tablet i ordinador amb una pantalla tàctil i un angle d’obertura de l’ordinador de 360 graus.

El preu de l’ordinador per a les famílies és de 370,14 € (IVA, cànon i llicència CB inclosos) i la seva compra es fa a través de la pàgina web de Flytech que podeu trobar al nostre web, a la secció Procés de compra.

La data límit per comprar-lo és el dia 16 de juliol. És important que vigileu de posar bé les dades per a la facturació (si són personals, les que consten al DNI).

A finals d’agost o principis de setembre us enviarem una circular informant-vos del dia i hora en què haureu de venir a recollir el vostre portàtil. Recordeu venir-hi amb el codi de comanda que us enviaran per correu electrònic un cop feta la compra. L’ordinador que rebran tots els alumnes és un ordinador personalitzat amb tots els programes ja pre-instal·lats d’acord amb l’ordinador tipus preparat des d’Escola Pia.

Finançament

Si voleu finançar el portàtil heu d’emplenar la sol·licitud i enviar-la a educat@serviflytech.es. El finançament és un tràmit que es realitzarà fora de la botiga online.

Codi de Centre d’Escola Pia Luz Casanova 046

Sol·licitud finançament