Preinscripció Escolar 2020 – 2021 2020-07-07T13:53:24+00:00

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA PFI

TERMINI PREINSCRIPCIÓ

Del 15 al 19 de juny.

Els i les alumnes que estiguin interessats a cursar el PFI d’Arts Gràfiques i Serigrafia caldrà que emplenin el formulari en línia, el qual estarà disponible a partir del 15 de juny.

Un cop hàgiu enviat correctament el formulari de preinscripció rebreu un mail confirmant la recepció d’aquest.

Donades les circunstàncies, la preinscripció serà telemàtica. Si alguna família necessités fer-ho presencialment caldrà que demani cita prèvia a adria.dachs@escolapia.cat, les quals es realitzaran exclusivament el 19 de juny.

Formulari Preinscripció PFI Arts Gràfiques Escola Pia Luz Casanova (Curs 2020/2021)

TERMINI ORIENTACIÓ I VALORACIÓ

Del 22 al 26 de juny.

Els i les alumnes que hagin enviat correctament el formulari de preinscripció seran convocats a una breu entrevista telefònica o a través d’una videotrucada (segons convingui).

TERMINI MATRICULACIÓ

Del 22 al 29 de juny.

Els i les alumnes que hagin realizat l’entrevista i aquesta resulti positiva, podran formalitzar la matriculació.

Donades les circumstàncies, la matriculació serà telemàtica. Si alguna família necessités fer-ho presencialment caldrà que demani cita prèvia a adria.dachs@escolapia.cat, les quals es realitzaran exclusivament el 29 de juny.

Documentació bàsica per entregar

CONEIX EL PROJECTE DES DE CASA

Tant si ja coneixes el projecte com si has parlat amb el coordinador i tens més dubtes, sol·licita una trucada o una videotrucada.

MÉS INFORMACIÓ AL WEB DEL CONSORCI DE BARCELONA