A P4 treballem el projecte del nom de classe: els follets.

A l’inici de curs, la classe de P4 vam escollir ser la classe dels follets i al principi, no en sabíem gaire. Teníem coneixença que les fades eren les seves amigues, que vivien al bosc, que eren petits i juganers. Durant aquest trimestre, hem estat aprenent curiositats que teníem sobre ells: qui són, com són, què fan al bosc, qui són els seus amics, com cuiden el bosc i els animals, a on viuen, què fan a l’escola i quins tipus de follets podem trobar.

Un dia vam rebre un correu dels follets del bosc. Estaven molt preocupats perquè s’havia perdut un follet. Els vam ajudar i el vam trobar. Com que no se’n recordava del seu nom, vam decidir entre tots i totes anomenar-lo  el follet Màgic. El vam ajudar a construir una casa amb un tronc d’un arbre i la vam decorar lliurement. A més, com li agraden els contes, vam explicar històries d’altres follets. Al llarg d’aquest temps, com l’hem cuidat tan bé i ens estima molt, s’ha quedat amb nosaltres per aprendre i compartir moltes coses juntament amb el nostre follet Valent. Ha estat un projecte molt interessant!

2020-12-07T08:12:41+00:00 Infantil|