Itineraris d’aprenentatge a l’educació primària

Aquest any, els noms de les classes de l’etapa de Primària s’han escollit de forma assembleària a les aules entorn la temàtica del mar.

Primer de primària ha escollit ser la classe dels pirates, segon és la classe dels surfers, tercer són les anguiles elèctriques, quart van decidir ser les estrelles de mar, cinquè els pescadors i, finalment els alumnes més grans, sisè, que són els i les socorristes.

Sobre cada nom de la classe, hem estudiat tot allò necessari per fer-nos experts.

Per altra banda, a cicle mitjà també hem realitzat el primer itinerari d’aprenentatge d’aquest curs anomenat “Què fem per mantenir-nos sans?”. Amb aquest hem descobert què és la nutrició i hem après com dissenyar un menú saludable i equilibrat entre d’altres coses.

Cinquè de primària ha realitzat un itinerari relacionat amb les emocions, per tal de conèixer-nos millor i poder millorar la nostra versió. Sisè en canvi, ha organitzat el gran recapte d’aliments a partir de l’itinerari d’aprenentatge.

2020-02-05T13:45:21+00:00 Primària|