ITINERARIS D’APRENENTATGE DEL 1r TRIMESTRE

Infantil: a P4 hem treballat amb parelles per formar de mica en mica els futurs equips SUMMEM. A P5 hem conegut els primers equips i estem descobrint quins càrrecs tindrem. De moment ja tenim un ajudant a cada equip!

Cicle Inicial de Primària: hem estat introduint  i recordant els càrrecs del treball cooperatiu i les diferents estructures a partir del projecte del nom classe, amb el que hem après curiositats sobre el tir amb arc i el patinatge, i dades importants sobre els Jocs Olímpics al llarg de la història.

Cicle Mitjà de Primària: sabeu que aquest any ens endinsem en el món dels esports olímpics? 3r de primària hem escollit la gimnàstica i els nens i 4t l’escalada. Un cop descoberts els materials, habilitats i normatives de cada esport, hem fet un tast a educació física i hem estudiat el funcionament dels Jocs Olímpics.

Cicle Superior de Primària: al grup de 5è hem estat treballant al voltant dels horts urbans i hem vist les alternatives que planteja. Per això, hem entrevistat al pare d’una companya de classe per saber-ne més! A 6è, com cada any, hem organitzat i coordinat tot allò amb relació al Recapte d’Aliments. Hem elaborat els pòsters informatius i ens hem encarregat de fer-ne la difusió per totes les classes.

Un dels itineraris que hem treballat a 1r i 2n de Secundària ens ha fet viatjar fins a Mart. Hem après molt sobre aquest tema tot creant un mural del sistema solar, elaborant vestits d’astronauta, triant un sistema polític per a una possible nova civilització al planeta vermell, i dissenyant una dieta equilibrada per als valents pioners i pioneres.

Un altre itinerari que hem fet a 3r i 4t de Secundària ha estat el de calcular el valor real d’un mòbil. Per això, ens hem centrat a estudiar el procés des que s’extreu el coltan de la mina fins que arriba a les nostres mans. Hem conegut l’impacte social i ecològic que té aquesta indústria tan estesa a les nostres vides actualment.

2021-12-20T12:53:19+00:00 Escola|