Infantil (P4): El mirall

Per encetar el tema dels miralls els alumnes de la classe de P4, els elefants, van portar miralls de diferents tipus perquè poguessin mirar i observar tot el seu entorn i el que es pot veure a través del seu mirall.

En un primer moment vam fer una rotllana per tal de fer conversa amb els alumnes sobre l’ús del mirall i què hi podíem veure. Els infants van dir que es podien veure per pentinar-se, rentar-se les dents, per pintar-se…

Després vam anar al parc de la Guineueta, per poder apropar-nos a la natura per fer una observació directe del nostre entorn. Vam portar els nostres miralls i vam poder estar observant aquest entorn tant proper pels alumnes. Un cop al parc estaven molt emocionats i van descobrir i ens van explicar que també es veien els arbres, el terra, les pedres, els cargols, els

peus, la llum del sol… Vam recopilar totes les coses que van trobar i ens van anar trobant pel parc.

Quan vam tornar a l’escola vam fer una conversa del què havíem fet i experimentat i sentit i les explicacions que ens van donar els alumnes són:

· “Hem agafat pedres del parc de la Guineueta”

· “Hem agafat moltes caracoles”

· “Vam trobar cargols, pedres i fulles”

· “Vam portar un mirall de casa i vam poder veure les fulles, pedres, cargols i branques, fulles seques, pals i arbres”

· “Amb tot el que vam aconseguir ho vam enganxar a un a cartró que havíem pintat per equips summem i també vam enganxar la sorra i troncs que vam trobar”.

· “També vam enganxar les fotos que vam fer al parc perquè volíem fer un mirall”

· “Ho hem enganxat amb pega i silicona”

· “També vam posar el nostre nom per saber qui havia fet el mural”.

· “Ens ha agradat i encantat molt fer el mirall perquè hem pogut veure moltes coses”.

Finalment vam fer unes maquetes sobre els miralls amb tot el material recollit pels propis infants. Si voleu veure com vam treballar feu clic aquí!!

2019-06-06T11:21:36+00:00 Infantil|