Fem esport a l’entorn proper de l’escola

Aquest any els alumnes de Primària de l’escola estem aprofitant al màxim els espais que ens ofereix el nostre barri i districte. I que millor que utilitzar les pistes esportives?

L’alumnat de Cicle Inicial hem anat a les pistes esportives per poder gaudir de diferents jocs tradicionals en un ambient obert i amb diferents possibilitats. Estant allà, hem pogut jugar a jocs com el mocador, l’arrenca-cues, les curses de sacs… Ens ho hem passat d’allò més bé amb els jocs d’ahir, d’avui i de sempre.

L’alumnat de Cicle Mitjà hem treballat amb patinets i monopatins a l’escola durant el mes de març i per acabar de posar a la pràctica tot allò que hem après, hem anat fins a les rampes de les pistes i sense por ens hem posat a rodar amunt i a ball. A més, les famílies ens han pogut venir a veure que bé ho fem!

L’alumnat de Cicle Superior hem anat al boulder de la plaça de Lluís Cassassas per tal de fer una iniciació a aquest esport tan magnífic com és l’escalada. Hem après perquè serveixen els peus de gat, com col•locar les extremitats per tal de desplaçar-nos al llarg del mur i hem perdut la por mentre ens divertiem.

Entreu al títol i veieu quines fotos i vídeos!

2021-04-28T13:43:10+00:00 Primària|