Espai d’informació arran el Covid-19 2020-06-09T16:25:21+00:00

JO EM QUEDO A CASA

INFORMACIÓ CASAL D’ESTIU

Malauradament no ens veiem en condicions d’oferir el Casal d’Estiu a l’escola.

No obstant això, estarem encantades d’orientar-vos i buscar activitats d’estiu al barri.

Us podeu posar en contacte amb nosaltres escrivint-nos a luzcasanova@escolapia.cat o trucant-nos al 93 359 61 81.

XARXA DE SUPORT MUTU DEL VERDUM

En aquest espai s’ofereix informació, recursos i serveis a nivell del barri.

INFORMACIÓ GENERAL I SEGUIMENT

Últimes informacions Covid-19 (12-03-20)

QUANT A LA PREINSCRIPCIÓ 20 – 21

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Restem a l’espera que el Departament ampli aquesta informació pero compartir-la amb tots i totes vosaltres.

L’escola continua estant a disposició de les famílies que ens vulguin conèixer o resoldre qualsevol dubte a través del telèfon 933596181 i del correu electrònic luzcasanova@escolapia.cat (horari d’atenció de dilluns a divendres de 8:30 h a 13:30 h i de 15 h a 17:30 h).

TASQUES PER A L’ALUMNAT

Davant d’aquesta situació, us comuniquem que el professorat de totes les etapes proposa les tasques següents als vostres fills i filles via telemàtica i en farà el seguiment.

INFANTIL I PRIMÀRIA

Podeu entrar en aquests enllaços on trobareu les tasques que us proposem des de l’escola per a cada assignatura. Totes aquestes tasques que anireu trobant durant aquests dies són recursos per orientar-vos. Us les fem arribar amb la intenció de reforçar els continguts.

Si teniu qualsevol dubte sobre aquestes tasques, l’equip docent estarem disponibles via mail.

SECUNDÀRIA

L’alumnat rebrà un correu cada matí amb les feines de cada matèria que el vostre fill o filla haurà de fer i el professorat en farà el seguiment. Quan es retorni a l’escola s’hauran de presentar les feines fetes.

Qualsevol dubte que es tingui, el professorat anirà responent els dubtes a través del mail.

PFI

El plantejament de les tasques es penjarà els dilluns a l’espai personal dins de l’entorn de Google Drive, a la carpeta anomenada “01_feines_repàs”.

El professorat estarà a la seva disposició mitjançant el correu electrònic de l’escola i, alhora, a través del grup de WhatsApp de l’escola.

PREGUNTES FREQÜENTS

A partir de les informacions del Departament d’Educació, l’escola romandrà tancada durant 14 dies, és a dir, fins el divendres 27 de març (inclòs).

Sí, a través del canal habitual, és a dir, el 93 359 61 81.

Sí, a través dels canals habituals, és a dir, els correus electrònics amb què han mantingut contacte durant el curs.