Espai Mou-te 2019-05-26T15:58:46+00:00

Què és el Mou-te?

És el conjunt de grups de l’Escola Pia de Catalunya. Concretament, nosaltres a l’Escola Pia Luz Casanova, fem grups heterogenis des dels 6 anys fins als 16 anys.

Tot i així, hi ha activitats de grups mou-te conjuntes amb totes les altres escoles Pia d’arreu de Catalunya. Una de les activitats que es realitzen cada any és l’aplec, aquesta celebració es realitza cada any en una Escola Pia diferent i va destinada als nens/es i famílies on es participa d’una gimcana, activitats, música i dinar compartit amb altres alumnes de totes les escoles.

Per què fem Mou-te?

Formar part del mou-te enforteix el lligam entre els companys i, formar part d’aquest grup ens acompanya en el creixement d’un mateix i el creixement interior. Ens ensenya a compartir, obrir-nos als altres i coneixèr-nos millor a nosaltres mateixos i també ens porta a l’acció compromesa per treballar per un món més just.

Quan fem Mou-te?

Ens trobem cada dissabte de 16.30 h a 18h

El lema d’aquest curs és VOLA. En aquestes trobades desconnectarem, serem lliures, gaudirem i sobretot volarem junts per arribar a realitzar cada un dels reptes que se’ns vagin plantejant!

Activitats del  Mou-te

• Sessions dissabte