Els més petits. Infantil 2019-08-31T20:43:43+00:00

Què Fem?

La nostra Metodologia

La finalitat del nostre centre és contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu del nostre alumnat, proporcionant-los un clima i un entorn de confiança on es sentin acollits i amb expectatives d’aprendre, sempre en col·laboració amb les seves famílies.

Com ho fem?

Projectes Etapa

Cargols, Elefants i Taurons, tot ells formen part de la vida dels més petits. Aquests són els animals escollits per a ser les mascotes de la classe i al seu voltat tot un univers d’aprenentatge a través de la descoberta i del joc. Tenir una mascota i que aquesta sigui un animal que ens connecta amb la natura i amb el benestar, a tenir cura del nostre planeta i del lloc on vivim.

La maleta viatgera és un projecte que cerca despertar l’interès per la lectura dels nostres alumnes més petits i que puguin compartir aquesta activitat amb la família. És una bossa que conté 5 libres especialment escollits per això. Cada setmana totes les aventures dels contes van a una família de la classe i en una llibreta els nens i nenes amb la col·laboració de les seves famílies expliquen l’experiència de lectura.

Els racons de colors tenen com a objectiu que els alumnes de 3, 4 i 5 anys aprenguin junts compartint moments d’aprenentatge i de joc. És per això, que els proposem 4 espais amb objectius diferents per tal que ells triïn setmanalment quin racó volen anar a descobrir: Racó de l’artista, Racó dels constructors/es, Racó de joc simbòlic i Racó d’experimentació.

Els alumnes de P3 portarem a terme el projecte del protagonista de la setmana. Aquest projecte té com a objectiu compartir amb la resta de companys i amb les mestres algunes característiques de la seva persona: com era de petit, què li agrada fer, com es diuen els seus pares, etc. L’infant protagonista, amb l’ajuda de la seva família, elaborarà un petit mural amb fotos per poder explicar a la resta de la classe.

Els alumnes de P4 i P5 portaran a terme el projecte la bossa de les paraules que el que cerca és treballar l’expressió oral i l’escriptura. Per torns, cada nen/a s’emportarà a casa la bossa on haurà de posar un objecte. A la classe, els companys i companyes faran preguntes per tal de descobrir quin objecte s’amaga a dins de la bossa. Un cop descobert el misteri es faran diverses activitats: escriure entre tots el nom de l’objecte, observar les seves característiques: mida, color, forma, utilitat…, fer el dibuix, etc.

Els nostres espais: Instal·lacions

Qui Som?