BUTLLETÍ SETEMBRE 2022 INFANTIL

L’adaptació a l’escola!

El setembre és un mes on a P3, P4 i P5 hi passen les coses més importants del curs. Són uns dies claus per a tot el nostre desenvolupament. La nostra màxima és que tothom vingui feliç a l’escola, per això donem molta importància en aquest moment de familiarització, sobretot amb els petits i petites de P3. És un període on la relació famílies-escola és clau.

P4 i P5 també vivim moments de canvi, on aquests dies ens ajuden a recuperar rutines i espais on compartir amb els altres companys i companyes!

Durant aquest primer mes ens hem dedicat a cuidar-nos i a anar descobrint totes les novetats de cada aula, així ens ho hem anat fent nostre per poder estar com a casa!

Després de dinar, comencem relaxant-nos!

Un dels moments que compartim tota l’escola és el moment de relaxació de la tarda, quan entrem de l’espai migdia i de casa. Amb aquest moment, el que busquem és una estona de transició tranquil·la entre l’espai de migdia i l’espai de treball de cada aula.

Les mestres posem música i els alumnes ens relaxem, mentre que, al ritme de la música, van passant coses a l’aula que ajuden a fer que el clima sigui relaxat.

Tenim moltes diferents propostes per fer això, i durant el curs les anem presentant totes; pessigolletes amb pinzells, amb pilotes rugoses, amb plomes, el tren dels massatges… i moltes altres idees que us anirem explicant a mesura que les anem descobrint!

2022-10-05T16:16:12+00:00 Infantil, INFANTIL|