BUTLLETÍ SETEMBRE 2022 CM PRIMÀRIA

Ja tenim el nom de la classe!

Aquest any el tema principal com a línea d’escola son els contes. Cada classe ha triat un conte mitjançant una votació. A tercer de primària el nom de la classe és “Els flautistes d’Hamelí” i a quart els “Pinotxos”.

Al llarg del primer trimestre, farem un itinerari per treballar el nom de la classe. Per fer-ho, descobrirem els autors del conte i a través dels valors, aprendrem qui són els personatges, aspectes positius i negatius que apareixen al conte i, amb dinàmiques de cohesió veurem aspectes importants com: amb quin personatge m’identifico o què canviaria del conte.

Anem a la biblioteca

De dilluns a divendres tenim mitja hora on fem projecte lector. L’objectiu més important és potenciar el gust per la lectura. Per aquest motiu, una vegada al mes anirem a visitar la biblioteca de Roquetes.

A la primera sessió, vam anar tots els nens i nenes juntament amb els treballadors de la biblioteca que ens van explicar el projecte que serà el següent: l’últim dimecres de cada mes, un grup de quatre nens i nenes de tercer i quart anirà a la biblioteca per agafar llibres pensant els que més poden agradar a nivell de classe.

Dinàmiques de cohesió

Durant les primeres setmanes de curs hem dut a terme diferents dinàmiques de cohesió. Hem fet aquestes dinàmiques amb l’objectiu d’establir vincles potents a l’aula i de garantir una convivència amb els companys i companyes. A continuació, us explicarem dos exemples de dinàmiques que hem dut a terme:

La primera dinàmica és “Al ritme de preguntes”; consisteix en caminar per l’espai seguint el ritme de la música fins que rebem una pregunta i per contestar hem de buscar a diferents nens i nenes de la classe.

Una altra dinàmica és la de “future world change”. L’objectiu de la dinàmica és saber què puc aportar jo per millorar el món a través de la professió que m’agradaria dedicar-me de gran. A les fotografies veureu el resultat!

2022-10-05T13:28:18+00:00 CM Primària, Escola|