BUTLLETÍ OCTUBRE 2022 ESCOLA

Padrins i Padrines Lectors

Aquest octubre a l’escola hem iniciat novament amb el Projecte de Padrins i Padrines lectors, un projecte que consisteix a fomentar la lectura entre els nostres alumnes, la qual és un element fonamental.

De la mateixa manera, el projecte té com a aspectes positius la relació entre els diferents nivells de l’escola, crea vincles emocionals i afectius entre padrins i fillols i responsabilitza els més grans de l’atenció i la cura dels petits.

Els grups de Padrins-Padrines i fillols-fillols d’aquest curs són els següents:

PFI té com a fillols i filloles a P3

4t d’ESO té com a fillols i filloles a 4t de primària

3r d’ESO té com a fillols i filloles a 3r de primària

2n d’ESO té com a fillols i filloles a 2n de primària

1r d’ESO té com a fillols i filloles a 1r de primària

6è de primària té com a fillols i filloles a P5

5è de primària té com a fillols i filloles a P4

Durant aquesta primera trobada tant padrins com a fillols s’han conegut mitjançant una dinàmica ràpida de preguntes i respostes i jocs que els ha permès trencar el gel i conèixer millor la persona amb qui treballaran al llarg del curs.

Castanyada 2022

Una altra castanyada a l’escola, aquest any recuperem la normalitat i hem pogut compartir d’un dia amb les àvies i els avis de l’escola, que s’han organitzat per torrar les castanyes i tenir-ho tot a punt per a la celebració, juntament amb el Toni Egea qui s’ha encarregat de l’organització i amenitzar la festa, moltes gràcies Toni.

Els nens i les nenes d’Infantil i Primària han cantat i ballat les cançons de la Castanyada al pati Calassanç i han compartit d’un moment molt bonic al costat de les àvies i les àvies.

Moltes gràcies a tothom per la participació, el curs que ve més!

2022-11-03T13:33:30+00:00 BUTLLETÍ, ESCOLA|