BUTLLETÍ OCTUBRE 2022 CS PRIMÀRIA

Exploradors de llibres

Aquest mes comencem el projecte d’exploradors de llibres. Els llibres d’exploradors de llibres han estat recomanats des de l’Escola Pia perquè nosaltres puguem llegir. A cada curs ens proposen quatre llibres, després de llegir-los podem escriure les nostres opinions del llibre que hem agafat a la web d’El goig de llegir i així podem participar en un concurs.

Quan llegim qualsevol dels llibres d’Exploradors de llibres, només hem de posar el nostre nom i data al full de registre. Estem segurs que amb aquesta activitat podem millorar la comprensió lectora, el vocabulari, l’ortografia, la gramàtica i la creativitat i doncs així podem fer créixer el nostre coneixement.

Aquesta notícia ha estat redactada pels equips de Quadling land & Winkie land de sisè de primària.

Les aventures de Cicle Superior a Santa Fe del Montseny.

El passat 21 d’octubre, els nens i nenes de cicle superior vam gaudir d’una excursió a la muntanya del Montseny. L’objectiu era gaudir d’un dia connectat amb la natura i observar la diferència entre el bosc i la ciutat. És important que els nens i nenes estiguem en contacte amb el bosc. Vam aprendre moltes coses sobre la natura, vam recollir fruits i fulles de la tardor i també vam descobrir moltes coses sobre el camp i la muntanya.

Cicle superior és molt bo caçador de castanyes i vam omplir moltes bosses de castanyes. Sens dubte és el millor lloc per anar a collir castanyes. A l’hora d’esmorzar i dinar vam gaudir d’unes vistes inoblidables, tant al bosc com a l’estany. Les passejades van ser d’allò més divertides.

Aquesta notícia ha estat redactada pels equips de Guillikin land & Emerald city de sisè de primària.

Creixem juntes.

El lema de l’Escola Pia Luz Casanova aquest any és “Creixem juntes” per totes les classes. Aquest lema és important perquè té un significat que ens ajuda a reflexionar i a ajudar-nos entre tots, també estan pensats perquè creixem com a persones més responsables i més amables. Cada mes ens donen un full per tal d’avaluar els objectius que hem acordat per aquest curs, que són els següents:

Per sisè de primària:

1. Si creixem amb una mentalitat positiva cap a nosaltres mateixos, també ho fem per als altres?
  2. Com ho hem de fer per créixer sent més respectuosos?
  3. Sé demanar ajuda? I sé oferir-la?

Per a cinquè de primària:

1. Portar fruita dos dies de la setmana
  2. Respectar el torn de paraula
  3. Mantenir neta i endreçada la classe

Aquesta notícia ha estat redactada pels equips de Munkin land & The land of Oz de sisè de primària.

2022-11-02T15:51:31+00:00 CS Primària, Primària|