BUTLLETÍ MAIG 2022 CM PRIMÀRIA

Fem teatre!

Durant aquest tercer trimestre, l’alumnat de 3r estem acabant d’enllestir l’obra de teatre del llibre de la selva. És un projecte nou escolar i estem tan mestres com infants molt enfeinats però alhora il·lusionats i amb moltes ganes de l’actuació final. Ha estat un procés llarg començant per exercicis de jocs dramàtics i improvisació per començar a perdre la por a actuar. Seguidament, amb els diversos personatges de l’obra ja repartits, ens ha tocat memoritzar les nostres parts del guió i cadascú començar a construir i fer seu el personatge a representar. A continuació, hem treballat l’expressió oral, l’organització espacial sobre un escenari i com s’organitza una obra de teatre entre bastidors. Per acabar, hem mogut l’esquelet practicant les diverses coreografies que realitzarem durant l’obra. Finalment, gràcies als companys de PFI que ens van dissenyar i ajudar a pintar un mural que formarà part del decorat de l’obra. Aquestes últimes setmanes hem fet diversos assaigs per anar agafant confiança i millorar aspectes d’escenografia, ja queden menys dies per l’actuació final i l’emoció va en augment.

Anem al Saló del còmic

Aquest mes de maig, cicle mitjà hem anat al Saló del còmic. Ha sigut una gran experiència on hem pogut experimentar les dimensions d’un esdeveniment internacional. Les editorials més importants del panorama del còmic han estat presents i hem pogut observar, remenar i fullejar una gran quantitat de còmics. Ens hem exaltat trobant el còmic del nostre superheroi o heroïna preferit, hem descobert nous personatges i, sobretot, hem gaudit d’una estona entre còmics amb els companys. Finalment, hem fet un taller on hem dissenyat dues xapes amb les nostres creacions, ideals per portar enganxats a la motxilla de l’escola.
Per acabar, hem pogut gaudir d’una petita demostració de disfresses de personatges simbòlics del món del còmic.
En definitiva, una experiència que ens ha permès endinsar-nos en el món del còmic i compartir amb els companys aficions.

Tallers amb famílies!

Dos anys més tard, les famílies i l’escola ens retrobem per realitzar els tallers de primavera. Les altes temperatures no acompanyàvem, però les ganes i il·lusió tant dels alumnes com de les famílies han ajudat a fer que sigui una experiència festiva i agradable.
Les diverses propostes han permès famílies i alumnes divertir-se creant vistoses papallones, pompons de tots colors i fulles de totes mides. Aquesta activitat ens ajudarà a decorar els patis de l’escola i fer-los més guarnits i vistosos.

2022-05-27T21:42:58+00:00 BUTLLETÍ, CM Primària|