BUTLLETÍ MAIG 2022 CI PRIMÀRIA

Què podem fer perquè el nostre barri sigui el més net?

Durant aquest darrer mes, els nens i nenes de Cicle Inicial hem estat fent un nou itinerari d’aprenentatge seguint la metodologia APS (aprenentatge i servei). Aquesta vegada, hem volgut centrar-nos en el nostre barri i veure què podríem fer per millorar-lo; així que després de veure algunes imatges i de fer unes passejades pels carrers del voltant de l’escola, hem decidit fer accions per tal de millorar-ne la neteja. Dins d’aquestes accions, hem fet cartells de conscienciació, vídeos explicatius, accions de recollida de brossa i fins i tot, hem enviat una carta a l’ajuntament! Fent aquest itinerari, hem après moltes curiositats sobre el barri, però també ens hem fet més conscients de com hem de tenir cura del nostre entorn. Esperem haver pogut aportar el nostre granet de sorra per tal que el barri del Verdum sigui un dels més nets de Barcelona.

Jocs cooperatius al camp de l’Alzamora

El passat 12 de maig, els nens i nenes de 1r vam anar al camp de l’Alzamora per participar d’una activitat organitzada pel CRP de Nou Barris. Durant tot el matí els arquers i arqueres van realitzar un circuit d’estacions de diferents jocs cooperatius en paral·lel a altres alumnes d’escoles del barri. Alumnat i mestres vam poder gaudir d’un molt bon ambient mentre tots els nens i nenes gaudien dels jocs. De cara al curs vinent esperem poder recuperar el fet de barrejar grups de totes les escoles i conèixer altres nens i nenes.

Dinàmiques a tutoria

Durant les estones de tutoria, hem continuat coneixent-nos a nosaltres mateixos i a la resta de companys i companyes de classe. Els nens i nenes de 1r, ho hem fet a partir de la dinàmica “Si jo fos un animal seria…” amb la que hem hagut de pensar en les nostres característiques per poder trobar a l’animal més semblant a nosaltres, i després, ho hem explicat a la resta de la classe. I pel que fa als nens i nenes de 2n, hem valorat quin ha estat el nostre progrés a l’escola al llarg del curs i hem fet avançar el nostre patí cap a la porta de 3r.

2022-05-27T13:43:27+00:00 CI Primària|