BUTLLETÍ GENER 2022 SC SECUNDÀRIA

Creem estructures

A l’assignatura de Tecnologia de 3r d’ESO els alumnes han estat fent estructures amb diferents materials per després analitzar la seva resistència. Han après que fins i tot aquells materials aparentment senzills com ara el paper o els llistons de fusta són capaços d’aguantar el pes dels seus propis Chromebooks!

Pensem en el nostre futur

Les darreres tutories de 4t d’ESO han consistit en una sèrie de xerrades orientatives que tenen com a objectiu d’ajudar-los a decidir quins estudis faran l’any vinent. El Punt d’Informació Jove els ha informat sobre els cicles formatius, i l’Escola Pia Sant Antoni sobre el Batxillerat.

Ara que el curs avança és important que els alumnes de l’últim curs de secundària coneguin totes les seves opcions i puguin decidir cap a on volen orientar el seu futur.

Ens esforcem!

Els mesos passen i cada cop som més conscients de la importància d’esforçar-nos a la vida. És per això que un dels nostres Bons Dies d’aquest mes ha consistit a visualitzar un vídeo de motivació sobre el valor de l’esforç. Aquest vídeo, que comença amb la interessant pregunta “I tu, t’estàs esforçant de veritat?”, ens ha animat a donar el nostre 100% en el nostre dia a dia per tal de fer realitat els nostres somnis i aconseguir tot allò que ens proposem.

2022-02-09T13:47:23+00:00 BUTLLETÍ, SC SECUNDÀRIA|