BUTLLETÍ GENER 2022 PC SECUNDÀRIA

Experimentem amb la matèria

A 1r i de 2n d’ESO fa setmanes que treballem les mescles i les substàncies pures. Hem estudiat el malbaratament d’aliments, hem portat productes caducats a classe per esbrinar què passa quan es comencen a fer malbé, hem fet una cromatografia, i encara tenim molts més experiments a la llista!

Participem al Concurs escolar de còmic de Barcelona

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO participem al Concurs Escolar de Còmic de Barcelona, que enguany té per títol “Crea la teva superheroïna de còmic”.

Cadascú de nosaltres hem creat una superheroïna i una història protagonitzada per ella en què es mostren les seves qualitats, els superpoders i les debilitats. D’aquesta manera nosaltres també contribuïm a posar fi als estereotips de gènere.

Aprenem sobre la PAU i el CIVISME

Al cicle inicial d’ESO hem aprofundit en el concepte de “pau” i l’hem enllaçat amb el civisme.

Hem fet dibuixos per plasmar la diferència entre actituds cíviques i incíviques, a cada classe hem creat una cadena d’ADN amb les nostres idees i opinions, per després penjar-los per tota l’escola.

2022-02-09T14:05:38+00:00 PC SECUNDÀRIA|