BUTLLETÍ DESEMBRE 2021 PC SECUNDÀRIA

Christmas Countdown

A 1r d’ESO hem estat treballant el vocabulari de Nadal per tal de poder acabar el trimestre amb un “Christmas Bingo”. Els alumnes s’han implicat moltíssim tant a dins com a fora de l’aula i s’han mostrat entusiasmats de fer servir la llengua estrangera per arribar a la seva meta: ser els primers a completar el cartó i cridar “Bingo!”

Els dijous a 2n d’ESO tenim classe d’anglès abans del pati, i a tots ens agrada molt acabar la sessió amb una mica de música abans d’esmorzar. Això és el que anomenem “Karaoke Breakfast”, i normalment treballem cançons que ens permeten reforçar els continguts gramaticals que estem treballant a la unitat. Durant aquest mes, en canvi, les cançons són de temàtica nadalenca, i ens serveixen, sobretot, per revisar vocabulari i descobrir curiositats sobre la cultura anglesa mentre esperem l’arribada de Nadal!

Parlem de salut

Durant aquest mes els alumnes de 1r i 2n s’estan preparant per a la propera visita de l’infermer Alfred. El van conèixer fa algunes setmanes, quan els va explicar que vindria un cop al mes per parlar amb aquelles persones que es volguessin informar o fer preguntes sobre salut i benestar.

Alguns dels nostres nois i noies del primer cicle de l’ESO, curiosos de mena, ja han parlat amb l’Alfred, i altres ja fan cua per poder compartir amb ell preocupacions i dubtes.

Club de literatura

Aquest mes ha començat a l’ESO un club de literatura d’allò més interessant.

Tots aquells que s’han volgut apuntar ho han pogut fer, i cal dir que la proposta ha tingut un gran èxit entre l’alumnat més jove. Molts alumnes de 1r i 2n no s’han volgut perdre l’oportunitat d’intercanviar opinions sobre els seus autors i llibres preferits.

D’aquesta manera s’està creant un espai on els nois i noies poden parlar obertament dels seus interessos en un ambient distès i relaxat, al mateix temps que gaudeixen del plaer de llegir i aprendre.

2022-01-14T12:28:37+00:00 BUTLLETÍ, PC SECUNDÀRIA|