Les arts Plàstiques a Educació Primària

Durant aquest trimestre, tot l’alumnat de primària hem estat treballant les arts plàstiques fent servir diferents tècniques i estudiant la vida i creacions d’autors reconeguts.

A cicle inicial hem treballat l’hivern a partir de diferents tècniques com aquarel·les, ceres i pintures. Els de primer, hem estudiat la biografia i obra de Pablo Picasso reproduint el seu mètode. Els de segon ens hem emocionat amb Frida Kahlo i la seva manera de reivindicar els seus pensaments i sentiments a través de l’art.

A cicle mitjà hem experimentat aquest trimestre amb l’estampació de pintura i hem creat un segell personalitzat. Els alumnes de 3r hem treballat l’art de Paul Klee provant la seva tècnica de l’esgrafiat i traient a passejar les línies com ell. Els de 4t hem imitat les obres de Piet Mondrian i els seus quadres amb rectangles de colors primaris.

A cicle superior hem treballat l’hivern i els seus colors amb diferents dinàmiques i tècniques, utilitzant diferents materials plàstics. També, hem ampliat la nostra creativitat i imaginació fent obres d’art per parelles en Din-3. Febrer ens arrossega amb alegria al carnaval, fent antifaços divertits i plens de colors.

2021-02-24T13:49:10+00:00 Primària|