AFA – Projecte Compartit Família-Escola 2019-06-01T16:52:05+00:00

La nostra Missió

L’AFA és una associació sense ànim de lucre on l’únic objectiu és acompanyar el camí del nostres fills a l’escola creant somriures.

De moment som un AFA petita amb pocs socis però no deixem de treballar i esforçar-nos els 365 dies d’any perquè arribi el dia en que tot això sigui diferent!!

Som un AFA completament oberta a tothom i on el motor principal són tots i cada un dels infants que formen part de la nostra escola.

Els nostres Valors

La finalitat de l’AFA és fer escola conjuntament i fer activitats de germanor per tal de crear una gran família. És per això, que al llarg de l’any promovem un seguit d’activitats:

• Festa de tardor o castanyada: Berenar organitzat per l’AFA acompanyat amb música i disfresses, on es poden disfressar tant infants com a pares i gaudir en família d’aquesta petita introducció. (Berenar gratuït per a socis, 1€ per als no socis)

• Sortides familiars: Aquest any la nostra primera sortida familiar del primer trimestre ha coincidit amb la PIA&GO, la nostra idea és començar amb una sortida familiar per trimestre. Per als socis de l’AFA sempre hi ha un obsequi (esmorzar i beguda per a tots els infants socis gratuïta)

• Patge de Reial d’Orient: Cada any l’AFA s’encarrega de portar el Patge Reial d’Orient perquè els infants més petits de l’escola puguin fer arribar la seva carta a temps als Reis Mags d’Orient.

• Nadala de pares: Ens organitzem per cantar una nadala tots junts el mateix dia que els nostres fills per donar-los aquesta sorpresa (la cara dels infants i el seu somriure no té preu)

• Sorteig de la panera de Nadal: Cada any sortegem una panera de Nadal ben completa ja que volem donar l’alegria a algú en aquestes dates tan boniques.

• Botó màgic: El Botó màgic és un grup de conte contes format per nois i noies amb discapacitats cognitives. Cada any venen a l’escola i ensenya als nostres fills a cantar o dir paraules en llengua de signes al mateix temps que col·laborem en la integració social i passem una molt bona estona tots junts.

• Carnestoltes: Cada any ens posem a treballar i organitzem la comparsa de carnestoltes que participa a la rua del barri, amb les disfresses i el ball corresponent. És un dia on grans i petits gaudim moltíssim de la festa.

• Festa de fi de curs: Compartim la festa de fi de curs amb extraescolars i portem circ, grups d’animació, inflables, fem tallers, festa de l’escuma. Aquest any ho farem ple de colors!

• Graduació de l’Eso: Regalem als alumnes que marxen de la nostra escola unes samarretes de record amb un disseny exclusiu!

La Nostra Vocació

També fem col·laboracions amb l’escola com el nou taulell de la porta del pati superior. I amb el vostre permís ens guardem sorpreses per què no ho sàpigueu tot!

També col·laborem amb les festes de Verdum, el Pla Comunitari, la Fundació Pare Manel, fem xerrades per a pares……

La quota anual de l’AMPA és de 25€ a l’any, la podeu fer efectiva omplint el formulari que trobareu a la secretaria de l’escola i podeu realitzar l’abonament a la secretaria de l’escola o bé per transferència bancària.

Circulars AFA