BUTLLETÍ FEBRER 2022 CM PRIMÀRIA

Som artistes!

Hem començat aquest any 2022 apropant-nos a la vida de dos artistes referents en l’art abstracte. Els infants de tercer han conegut l’estil i tècniques del suís Paul Klee. Pel que fa als alumnes de quart han pogut posar en pràctica l’art de Piet Mondrian.

Explorem la natura

Una aventura que ens agradaria compartir amb vosaltres, va ser la visita al municipi de Caldes de Montbui. Al llarg del matí vam gaudir del bosc i del poblat iber. A la tarda vam visitar les aigües termals de la Font del Lleó, el balneari romà, el safareig i les restes de la muralla del poble.

Ens fem gran per dintre i per fora

Per fer un aprenentatge més significatiu de les actituds i habilitats que es treballen, hem iniciat un nou projecte on els nens i nenes han fet un treball més conscient i autocrític per valorar el seu propi procés de creixement personal. Així, la participació de l’alumne com del professorat i la família ha estat vital perquè aquest projecte sigui tot un èxit.

2022-03-07T18:18:15+00:00 BUTLLETÍ, CM Primària|