Projecte interdisciplinari cicle inicial:

Els nens i nenes de cicle inicial faran el projecte  relacionat amb els animals, per tal de conèixer els diferents tipus, la seva forma de vida, alimentació….

Aquest projecte el treballarem de forma interdisciplinar a totes les àrees partint de l’àrea de coneixement del medi. Per a fer-lo partirem dels interessos dels nens i nenes i de l’aportació de la informació que ens portin de casa i busquin a l’escola. Per a completar-lo de forma vivencial farem dues sortides al llarg del curs relacionades amb el tema:

El zoo de Barcelona fent el taller: Coneguem els animals i a la granja de rucs de Canyamars.

Projecte interdisciplinari cicle mitjà:

Els alumnes de cicle mitjà farem el projecte interdisciplinar sobre “La Prehistòria". Aprendrem a diferenciar quins períodes la componen, com vivíen els prehistòrics, quines eren les seves costums i de què s’alimentaven.

També visitarem les mines prehistòriques de Gavà, on podrem seguir aprenent d’una manera propera i vivencial. Ho farem a través d’un taller de joieria prehistòrica que enllaçarem amb diverses activitats, la majoria de caire pràctic, que tindran lloc a l’escola i que englobaran totes les assignatures curriculars.

Projecte interdisciplinari cicle superior:

Els alumnes de cicle superior, aquest any farem el projecte interdisciplinari relacionat amb l'Edat Mitjana.

L'objectiu del projecte és conèixer com vivien, a què es dedicaven, quines costums tenien, etc... les persones d'aquella època. Tot això ho treballarem des de les diferents àrees curriculars partint de l'àrea de Coneixement del Medi.

Per a completar-ho de forma vivencial, farem dues sortides al llarg del curs relacionades amb el tema, anirem a:
La Hípica Can Caldes, on estudiarem les característiques del cavall, un mitjà de transport típic de l'època.
Al Museu Torreballdovina per veure una exposició sobre l'època Medieval i fer uns tallers relacionats amb les coses que feien en aquella època.

Així mateix el fil conductor de les disfresses de Carnestoltes d'enguany també serà sobre aquesta època.