Com un dels centres educatius pilot del projecte Go-lab, tindrem l'oportunitat d'usar, implementar, avaluar o desenvolupar lliçons addicionals, escenaris educatius a l'aula o activitats utilitzant laboratoris online dins del portal de Go-Lab. L'avaluació serà coordinada pel professor i en ella els alumnes de 3r i 4t d'ESO completaran qüestionaris (bàsics) abans i després de l'experiència.

El projecte europeu Go-Lab (Global Online Science Labs for Inquiry Learning at School - Laboratoris globals en línia de Ciències per a l'Aprenentatge basat en la Indagació a l'Escola) fomenta l'ús educatiu de laboratoris remots i en línia en escoles i col·legis a gran escala (més de 1000 centres educatius a Europa). El portal educatiu Go-Lab ofereix als estudiants la possibilitat de realitzar experiments personalitzats amb laboratoris en línia, i també que els professors puguin enriquir les seves activitats a classe amb demostracions i compartir i disseminar les seves experiències amb la comunitat pedagògica en un ambient web.

El portal Go-Lab ofereix accés a un conjunt de laboratoris en línia que pertanyen a centres de recerca, com ara l'Agència Espacial Europea (ESA, Països Baixos), el Centre Europeu de Recerca Nuclear (CERN, Suïssa), Nucli Interactiu d'Astronomia (Portugal), així com universitats i altres institucions. Aquests laboratoris en línia poden ser usats per col·legis, escoles, instituts, centres de cicles formatius, universitats i centres de formació contínua per incrementar l'aprenentatge científic amb experiments que no només poden ser usats com a demostracions per part del professor, sinó també pels alumnes mateixos permetent  l'experiència real del treball científic.