De grups n'hi ha de tota mena. Cada escola troba la seva manera de viure els
GRUPS.
Aquí a la l'Esco
lPia Luz Casanova tenim ja en funcionament vuit grups Mou-te, dos grups a cicle mitjà i superior de primària i 4 grups a l'ESO. Tots aquests grups estan dinamitzats per antics alumnes de l'escola.

Què vol dir formar part d'un grup MOU-TE?

- Ens acompanya en el coneixement d'un mateix i el creixement interior.
- Ens ensenya a compartir i obrir-nos als altres.
- Ens porta a l'acció compromesa per treballar per un món més just.
- Ens permet reflexionar sobre el sentit de les coses més enllà de la seva materialitat.
- Ens fa valorar-nos individualment i als altres d'una manera lliure de prejudicis.
- Ens permet celebrar la vida i la fe.
- Ens fa caminar plegats compartint les vivències dels valors cristians.
- Ens fa veure que és possible resoldre la vida amb dignitat.

L'APLEC és la trobada anual dels grups de l'Escola Pia de Catalunya. Tothom hi és convidat, des dels més petits, als més grans, monitors, pares, mestres...

Aquí teniu un enllaç al lipdub que vam fer alumnes i mestres per tal de convidar a tothom a l'aplec del Mou-te que es va celebrar a la nostra escola fa uns anys:

Connecta amb el lipdub !