Sense títol‎ > ‎

Xerrada-diàleg sobre l’organització del temps per a pares d'alumnes de primària

5 de des. 2014, 4:46 publicada per Web Primària

Benvolgudes famílies de Primària,

Des del projecte Relació Família-Escola us convidem a participar en una xerrada-diàleg sobre l’organització del temps: temps per la família, temps per fer deures i com aprofitar-ho, els lladres de temps , etc ...  Anirà a càrrec de la psicòloga de l’Escola: l’ Olga Longarón.

La xerrada tindrà lloc el proper  dijous dia  11 de desembre de 15.45 h a  16.45 h a la sala d’audiovisuals de l’escola.

Per  fer una estimació de les famílies assistents, us preguem confirmar la vostra assistència omplint aquesta butlleta i fent-la arribar a la secretaria de l’escola abans de dimarts dia 9 de desembre.

Us hi esperem!

Atentament

L’ Escola

- - - - - - - - - - -- -- - - - -  retallar per aquí  i entregar a Secretaria  - - - ------- - - - - - - - -

Jo ________________________________________________________________________ ( mare/ pare ) de l’alumne/a  _______________________________________________________ de ________ de primària, confirmo la meva assistència a la xerrada-diàleg sobre l’organització del temps,  dijous dia  11 de desembre de 15.45 h a  16.45 h.

Signatura

Barcelona _______ de desembre de 2014