Dijous, un grup d'estudiants alemanys, concretament de Berlín, va venir-nos a visitar a l'escola.

Ells van venir a fer un viatge lingüístic i cultural i una de les activitats que els docents alemanys volien oferir als seus alumnes a Barcelona era la possibilitat de visitar una escola d'aquí. Es van posar en contacte amb nosaltres i ens va semblar una molt bona idea. I així, doncs, vàrem engegar un petit projecte.

Guiats pels nostres alumnes, i comunicant-se la gran major part del temps en anglès, els estudiants alemanys van poder visitar les nostres instal·lacions i van conèixer més en profunditat Barcelona i el sistema educatiu català. Nosaltres també vam aprendre d'ells, ja que ens van explicar com són les escoles allà, quin horari fan, el seu menjar típic, etc. Durant el "tour" per l'escola en petits grups i en diferents activitats que vam anar fent al llarg del matí, els alumnes es van poder anar coneixent millor. Alguns fins i tot van acabar el matí amb nous amics!

Va ser una experiència molt enriquidora per tothom. Van poder comparar sistemes educatius, cultures, gastronomia i practicar l'anglès.

Moltes gràcies als nostres alumnes per la gran feina que han fet i a tot l'equip docent i directiu per fer que això fos possible.