Sense títol‎ > ‎

3r i 4t visiten la Biblioteca del barri

24 d’oct. 2015, 7:23 publicada per Web Primària   [ actualitzat el 24 d’oct. 2015, 7:31 ]
Ahir, divendres 23 d’octubre, els alumnes de 3r i 4t de primària, van visitar la biblioteca “ Les Roquetes “ ( bibioteca municipal del barri ). La Neus, la bibliotecària, els va explicar que les biblioteques públiques  permeten consultar o emportar-se en préstec  llibres, discs compactes, pel•lícules o documentals que no tenen a casa. Que a la biblioteca també poden estudiar, fer deures, llegir o fer consultes a Internet.

Els va parlar de com s’organitzen i es classifiquen els llibres i als alumnes de 3r els va explicar un conte molt divertit Després de totes les explicacions, van poder consultar llibres i gaudir d’una estona de lectura a la sala infantil.

Els nens i nenes ho van trobar molt interessant i van gaudir de la visita. Si voleu veure un petit reportatge fotogràfic, cliqueu sobre la imatge.