El passat dimarts dia 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No violència i Pau (DENIP) a l’escola. Aquest any, el tema que envoltava aquest dia era "La solidaritat és el camí: per aconseguir la Pau s’ha d’acceptar la diversitat". Després del pati vam celebrar un acte on vam participar tots els alumnes i mestres de l’escola i que va ser molt bonic perquè també van venir les famílies a celebrar-ho amb nosaltres.
En primer lloc, diferents alumnes de l’escola ens van presentar un aliment o plat típic del seu país originari, com per exemple la Xina, el Marroc, Perú, Veneçuela, Honduras, Mèxic, etc. per tal que la resta d’alumnes coneguéssim una mica millor què es menja arreu del món.
Després, cada classe, des d’infantil fins l’ESO, van presentar el colom que havien creat i van llegir-nos la frase amb el seu desig per aconseguir la Pau al món. Aquests coloms els vam penjar tots junts en un arbre.
Per acabar la celebració, els alumnes i els mestres de l’escola vam cantar tots junts la cançó “Somnis d’infants” per tal de proclamar que a l’Escola Pia Luz Casanova ens agradaria poder aconseguir la Pau i la no violència al món!