Benvolgudes famílies;

Un any més des de l’Escola, us volem oferim un espai privilegiat d’estudi per als vostres fills i filles. Així doncs des de l’Escola estem organitzant classes d’estiu per a ajudar a fer les feines encomanades, preparar exàmens de setembre si és necessari, i activitats de reforç o consolidació de la feina feta durant el curs.

Totes aquestes feines poden anar combinades, si la família ho desitja, amb activitats lúdiques i de joc amb la col·laboració del casal. D’aquesta manera l’alumnat pot escollir fer 2 hores de feina acadèmica i 2 hores d’activitats lúdiques, o bé les 4 hores amb un descans de 30 minuts de feina acadèmica.

Els grups de treball seran reduïts. Amb un màxim de 12 persones per grup i un mínim de 6/7 persones.

Horari: de 9.00 h a 13.00 h.

Dates: 29 de juny al 31 de juliol. (5 setmanes)

Preu: 20 Euros per setmana. (1euro/hora)

Lloc: Escola Pia Luz Casanova. (Aules de secundària)

Per fer efectiva la inscripció cal passar per secretaria de l’Escola abans del dia 10 de juliol.