Durant la Setmana de la Solidaritat es va fer una recollida diners amb unes guardioles solidàries i amb una venta de tallers que havien fet els nens i les nenes d’infantil. Entre tots vam ser capaços de recollir 261 Euros.

Què en fem d’aquests diners?

Aquests diners van destinats a l’Escola de Sam-Sam a SenegalPer a més informació podeu consultar la pàgina de Facebook  AQUÍ  ). Des de fa més de 50 anys els escolapis van arribar a Senegal i allí van començar a fer-se càrrec de l’educació dels nen i nenes més pobres. L’Escola de Sam-Sam està situada a Djamanguen, un dels barris de les afores de la capital Dakar. Aquest és un barri de gent que ha emigrat del camp a la ciutat, buscant poder forjar-se un futur millor, tot i que sense educació es veuen condemnats a feines nul·la qualificació o bé a mal viure. Per aquesta raó a Sam-Sam es fa una feina important d’acollida i d’ensenyar a llegir i escriure a aquelles nens i nenes que no tenen mitjans. També se’ls ensenya oficis, en especial a les noies que són les que més pateixen la falta de qualificació.

Qui els va recollir?

Els diners que nosaltres vam recollir van ser entregats en mà a en Samson Ehemba i a en Carles Gil. En Samson Ehemba és un escolapi senegalès que gestiona les escoles i que s’ocupa del funcionament del dia a dia de les institucions educatives. En Carles Gil és un escolapi català que avui en dia col·labora amb la província de Senegal en tot el que és organització i formació de professors i directors d’Escola. Els dos han pogut compartir una estona amb nosaltres ja que estaven a Catalunya en una reunió de treball i una formació.

A què van destinats?

Tal com va explicar en Samson, aquests diners van destinats a pagar beques per a infants del carrer! Amb la mà al cor ens va agrair moltíssim aquests diners que els permetran de seguir amb la tasca educativa.

MOLTES GRÀCIES SAMSON I CARLES PER FER-NOS PARTICEPS DEL VOSTRE PROJECTE I PER DEDICAR AQUESTA ESTONA A LA NOSTRA ESCOLA.

Si feu clic sobre la imatge del començament de la notícia podreu veure un recull de fotografies del moment