Sense títol‎ > ‎

L’alcaldessa entrega la Medalla d’Or al Mèrit Cívic a l’Escola Pia de Catalunya

16 de febr. 2016, 11:33 publicada per Web Primària   [ actualitzat el 16 de febr. 2016, 11:36 ]

Aquesta tarda, en una acte al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona  l’alcaldessa, Ada Colau, ha lliurat la Medalla d’Or al Mèrit Cívic a l’Escola Pia de Catalunya per una “dilatada trajectòria d’innovació pedagògica integradora i compromesa amb el canvi social, inspirant-se amb els valors de l’Evangeli i per la transmissió de valors oberts, acollidors, innovadors, participatius, arrelats, transformadors i cristians al seu alumnat català i en particular barceloní, ja que enguany fa 200 anys de la seva presència a la nostra ciutat a través de l’Escola Pia de Sant Antoni”.

La medalla l’han recollit el director de l’Escola Pia Sant Antoni, i la Laia Moreno Plata  ( alumna de la 4t de primària de la nostra escola).

Si voleu veure fotografies de l’acte cliqueu sobre la imatge.