Acompanyar les persones adultes del barri del Verdum de Barcelona a la cerca de feina, crear un itinerari personalitzat per cada participant, o donar a conèixer els recursos existents a Barcelona i a Nous Barris són alguns dels objectius que persegueix el projecte Texere, que la Fundació Servei Solidari de l’Escola Pia de Catalunya ha posat en marxa aquest mes d’abril a l’escola Pia Luz Casanova.

A través d’entrevistes personalitzades, formacions i monogràfics, cursos TIC, i un espai obert per a la recerca de feina, es pretén millorar les competències prelaborals i laborals de les persones participants, especialment familiars dels alumnes de l’escola Pia Luz Casanova, així com de veïns del barri del Verdum o rodalies.

Per dur a terme el projecte, es faran servir les aules de l’escola Pia Luz Casanova, on es realitzaran entrevistes i formacions grupals, l’ Espai Favència -Via Favència, 288 A- on es realitzaran les  activitats a l’aula d’informàtica, i també a altres espais del barri.

Per a participar en el projecte de recerca de feina, es pot enviar un correu electrònic a texere@serveisolidari.org, al telèfon: 608 85 10 49 (Helena Simón) i 93 441 64 06 (Mireia Sànchez), o a secretaria Escola Pia Luz Casanova: 93 359 61 81.