Sense títol‎ > ‎

Infantil: S'apropa el Nadal i ens visita el Caga Tió!

3 de des. 2016, 14:57 publicada per Web Infantil

El passat divendres, per la tarda, els cargols, les papallones i les formigues van rebre una visita molt especial! Va venir el Caga Tió! Quina il·lusió! És que ja queda molt poc pel Nadal!

Havia caminat molt per arribar a la nostra escola, el pobre estava molt cansat però l’esforç havia valgut la pena!

El Caga Tió estava una mica trist perquè pel camí havia perdut la seva barretina vermella. Els seus amics del bosc li van deixar un barret de color verd. Els nens i les nenes li van dir que no es preocupés perquè l' ajudarien a buscar la seva barretina i també el cuidarien molt donant-li menjar!

El Caga Tió estava molt agraït i va prometre que els ensenyaria la seva màgia i quan estigues molt tip cagaria regalssssss!

Si voleu veure aquest moment especial i com tenim l’escola decorada feu un clic a sobre de la imatge.