Sense títol‎ > ‎

INFANTIL (P5): "ELS DINOSAURES DE P5 TREBALLEM COOPERATIVAMENT"

15 de març 2016, 15:30 publicada per Web Infantil

Benvolgudes famílies, com bé sabeu la classe de P5 som pilots del projecte Summem que tot just comencem a engegar des d’Escola Pia. Estem molt orgullosos de ser la classe d’alumnes més petits que participa en el pilotatge i ens estem esforçant moltíssim en fer-ho súper bé.

Tot i que al principi, semblava una tasca difícil, estem aprenent a treballar de forma cooperativa, ajudant-nos els uns als altres i arribant a acords entre tots els membres de l’equip. Cada membre del grup, té un càrrec a desenvolupar, sense el qual, l’equip no pot funcionar. Així que, tenim els secretaris que apunten i escriuen tot allò necessari, els encarregats de material, els encarregats del to de veu que han de vigilar que ningú parli massa fort i els animadors que procuren animar a tots els membres de l’equip a treballar amb ganes.

Estem molt orgullosos de la feina feta fins el moment!

Aquí teniu una mostra de com treballem de forma cooperativa!