Hem començat el 3t trimestre de la manera més dolça! Hem fet  unes mones de Pasqua ben especials!

A infantil cada nen ha pogut fer la seva mona, amb un ou que feia un soroll ben curiós...tindrà sorpresa dintre? Amb l’ajuda de les mestres les he embolicat ben maques i cap a casa!

A primària aquest any hem fet el “ Primer concurs de mones de l’Escola Pia Luz Casanova”. Cada curs, per equips, hem fet unes 6-7 mones amb els materials que els propis alumnes havien pensat prèviament per decorar!

De cada curs hem escollit la mona guanyadora i a la tarda ens hem reunit tots al pati per escollir la mona guanyadora de tota la primària! Donem l’enhorabona als alumnes de 4t de primària que han estat els guanyadors del concurs!

En aquesta 1a edició hi ha hagut tant nivell que les mestres ens hem reunit i hem vist que calia donar un premi a cada mona finalista. Després ens les hem menjat totes i hem pogut gaudir una estona de música i ball al pati.

Ha estat tot un èxit! Esperem que l’any que ve puguem fer la 2a edició i que surti igual de bé que aquesta!!!!

Aquí teniu un reportatge fotogràfic d’aquest 1r dia de trimestre tant especial.