Sense títol‎ > ‎

INFANTIL: FESTA DE SANT JOSEP DE CALASSANÇ

20 de nov. 2015, 15:15 publicada per Web Infantil   [ actualitzat el 20 de nov. 2015, 15:21 ]

Amb motiu de la festivitat de Sant Josep de Calassanç, el nostre patró, avui l’escola ha organitzat diverses activitats per gaudir juntament amb els nostres companys i famílies.

A primera hora, els nens i les nenes d'educació infantil, com un any més, s'han reunit al pati amb tots els alumnes més grans per fer el bon dia tots plegats.

Durant el matí, els cargols, els dinosaures i les serps han participat en tres jocs (el paracaigudes, els cercles musicals i el joc de l’Arc de Sant Martí). Més tard a les 11h, hem fet un esmorzar  conjunt amb les nostres famílies. Així mateix, hem tingut la gran oportunitat de gaudir de la festa amb ells ballant, cantant i jugant amb globus, cercles, pilotes... També les nostres famílies han col·laborat en fer el taller de maquillatge. Si es que són uns artistes! Què guapos ens han deixat!

A la tarda, hem fet racons compartits.

Ens ho hem passat molt bé!