Si t’agrada la fotografia aquest és el teu concurs!!!

Bases del concurs de Fotografia.

1.- El tema és el nostre barri i la seva gent.

2.- El concurs és gratuït i obert a qualsevol persona vinculada a l’Escola Pia Luz Casanova. Hi haurà tres categories. Categoria de Mares i Pares. Categoria d’alumnat de secundària. I Categoria d’alumnat de primària.

3.- S’hi podran presentar fins un màxim de tres fotografies per autor. Les fotografies hauran de ser inèdites, és a dir: no han d’haver estat mai presentades a cap altre concurs ni premiades en cap altre concurs.

4.- El format serà digital, en JEPG. Si la foto és horitzontal el costat màxim serà de 1920 píxels i, si és vertical el costat màxim serà de 1080 píxels. El fitxer no pot superar els 2 MB.

5.- S’accepta qualsevol tècnica i procediment.

6.- La direcció de l’Escola Pia Luz Casanova podrà resoldre qualsevol contingència no prevista en aquesta bases. El jurat estarà format per l’Equip directiu de l’Escola, professorat del centre, representats de mares i pares, així com un fotògraf expert extern.

7.- Les obres s’enviaran a l’adreça de correu electrònic luzcasanova@escolapia.cat abans de les 23.55 del dia 14 d’abril de 2015 (dimarts).

En el correu s’hi adjuntarà un arxiu de text indicant les següents dades:

-          Pseudònim de l’autor.

-          Títol de la fotografia.

-          Lloc de la presa de la fotografia.

-          Nom i cognoms de l’autor.

-          Telèfon de contacte.

-          Adreça de correu electrònic.

8.- Les fotografies es publicaran a la pàgina web de l’Escola: http://luzcasanova.escolapia.cat/ .

9.- El veredicte del jurat i el lliurament de premis és farà en l’acte obert al públic, el dia 23 d’abril coincidint amb els jocs florals de l’Escola. El veredicte del jurat és inapel·lable.

10.- L’exposició amb les fotografies premiades i una selecció de les més destacades formaran part d’una exposició a l’Escola que restarà oberta al públic.

11.-  El fet de participar suposa donar autorització a la l’organització per a penjar les fotos en la web indicada. La participació en aquest concurs comporta l’acceptació d’aquestes bases. La direcció de l’Escola resoldrà qualsevol dubte sobre la seva interpretació.