PODEU CLICAR SOBRE LA IMATGE PER VEURE UNES QUANTES FOTOS I TAMBÉ AQUÍ PER VEURE UN RECULL MÉS EXTENS.

Ahir es va celebrar la festa final de curs del projecte Rossinyol.
Durant tot el curs i un cop per setmana, un o una estudiant de la universitat i un alumne o alumna d’un centre educatiu de Barcelona, s’han trobat per compartir part del seu temps de lleure en el marc d’un projecte de mentoria de la Fundació Servei Solidari. Amb quin objectiu? Establir lligams que afavoreixin  el desenvolupament personal i la socialització del menor, provinent d’una família nouvinguda amb baix nivell social i econòmic. Enguany, s’han creat 35 parelles de mentors o mentores i escolars que han gaudit de diferents activitats lúdiques i culturals.

Aquest curs hi han participat nois i noies alumnes de  les escoles Mestre Morera - Ciutat Meridiana, INS Picasso - Torre Baró, Escola Pia Luz Casanova – Verdum, INS  Miquel Tarradell – Raval, INS Lluís Vives – Sants, INS Joan Coromines – Hostafrancs, INS Emperador Carles- Les Corts.
Com a mentors i mentores voluntaris hi han participat estudiants de les Universitats de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra i Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Ramon Llull, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Internacional de Catalunya i Universitat Abat Oliba CEU.

La tasca de l’estudiant universitari és fonamental  en el procés de desenvolupament personal del menor perquè obre finestres a una realitat sovint limitada al seu entorn més proper. Alhora, el/la jove estudiant s’enriqueix amb entorns i sensibilitats diferents dels que li resulten habituals, i que possiblement li generaran nous interrogants. En definitiva, suposa un complement molt valuós per al desenvolupament integral del jove universitari.
Rossinyol Barcelona és un projecte de mentoria que cerca accelerar la inclusió social d’aquells menors provinents de famílies nouvingudes amb baix nivell social i econòmic. A la vegada, vol treballar i potenciar valors com el respecte, la tolerància i la diversitat; afavorint  que els joves estudiants universitaris catalans participin en un objectiu social comú mitjançant l’experiència directa de col•laboració amb els destinataris.

Us deixem un petit recull de fotografies , si les voleu veure només heu de fer clic sobre la imatge