La Fundació Joan Profitós, sota el patronatge de l’Escola Pia de Catalunya, convoca cada any aquestes Estades Pedagògiques per als alumnes de Secundària Obligatòria de tots els seus Centres. Amb aquestes Estades es vol premiar el treball, la motivació i/o l’esforç de superació personal, així com les actituds de servei als altres i col·laboració en les activitats de l’escola que han demostrat els alumnes al llarg del curs.
Enguany, els alumnes participants van marxar divendres 14 de juny i van tornar a les seves escoles dimarts 18 de juny.

A Pineta es va poder fer el cim i les excursions de descoberta al voltant de la vall. Per altra banda, la representació dels nostres joves actors i actrius va ser tot un èxit.

A Claverol van aprofundir sobre la realitat del món, assaborint els menjars típics dels diferents païssos i disfrutant de l'entorn natural d'aquest poble del Pallars.

A Arenys, no han parat de capbussar-se tant a la platja com a  la piscina.

Us adjuntem les fotografies d'uns dels nostres alumnes que hi va participar a Pineta