ESPAI TRIMESTRAL D’INFORMACIÓ ESCOLAR

NOVETATS DE L’ESCOLA.

Aquest proper trimestre s’incorpora a l’Escola l’Anselmo Berruezo per a fer d’administrador en el lloc d’en Marc Marí. En Marc ha estat nomenat administrador de l’Escola de Calella. Li desitgem molta sort en aquest nou repte personal. Des de la nostra escola agraïm moltíssim la feina feta.

Aquest mes de març hem incorporat l’Anna Mur com a vetlladora de l’Escola i per fer l’acollida matinal. La vetlladora és la persona que s’ocupa d’estar a algunes classes per donar suport a l’alumnat i al professorat per a millorar els processos d’aprenentatge.

L’ESCOLA HA PARTICIPAT A L’ASSEMBLEA DE L’ESCOLA PIA DE CATALUNYA.

Els dies 6 i 7 de març es va portar a terme a Mataró la VII Assemblea de les Institucions Educatives de l’Escola Pia. Aquesta trobada es fa cada quatre anys i serveix per avaluar la feina feta i marcar-nos reptes de cara el proper quadrienni. L’escola va tenir una nodrida representació, tant per part de l’Equip directiu, com del col·lectiu de mestres, i del personal d’administració i serveis. L’AMPA i l’alumnat de l’Escola també van tenir un paper rellevant en l’Assemblea i van proposar polítiques que van ser aprovades per la gran majoria dels assemblearis.

ACTUALITAT DE L’ESCOLA PIA.

- L’Escola Pia de Catalunya ha escollit un nou secretari general de les institucions educatives, en Toni Burgaya fins ara director de l’Escola Pia de Balmes. En Toni té una llarga trajectòria dins l’Escola Pia com a director de l’Escola de Terrassa i actualment la de Balmes. Esperem que tingui molta sort i encert en aquesta nova etapa. Volem agrair també tota la feina feta per en Joan Vila durant aquests anys com a secretari general. Gràcies a la seva feina l’Escola Pia ha portat a terme molts projectes d’innovació tant a nivell de gestió com en l’àmbit pedagògic i pastoral.

- Capítol provincial. L’Ordre de l’Escola Pia de Catalunya els dies 20, 21, 27 i 28 de març es farà el capítol provincial. Aquest capítol servirà per escollir un nou Provincial i uns nous assistents. Aquests tindran la missió de governar la institució durant els propers quatre anys. El capítol de religiosos s’hi incorpora la participació del laïcat. De la nostra escola també hi participen la Mireia Fabregat (tutora de p-3) i l’Eduard Andrés (tutor de 2n d’ESO) així com també en Jordi Vilà com a religiós.