Benvolguts pares:

Us comuniquem que el proper dia 20 d’octubre (dilluns) es faran fotografies de grup classe i individuals als alumnes del centre.

Us ho comuniquem per si voleu portar als vostres fills una mica mes “macos” que de costum. Si els vostres fills tenen Educació Física han de venir amb vestit de carrer i ja es posaran el xandall al col·legi una vegada se’ls hagi fet la fotografia.

Aprofitem també per a comunicar-vos que les famílies teniu total llibertat per adquirir les fotografies o no. L’escola no vol que sigui un compromís per ningú, però també entén que hi ha moltes famílies a les quals els fa molta il·lusió conservar un record dels seus fills, companys i tutor/a de la seva classe cada any.

Rebeu una cordial salutació