Aquest cap de setmana passat, 9 i 10 d’abril, es va celebrar l’aplec del mou-te a l’Escola Pia de Vilanova i la Geltrú. Vam compartir el cap de setmana amb nens i nenes de totes les Escoles Pia d’arreu de Catalunya. Vam passar dos dies envoltats de màgia i fent volar la nostra imaginació. Només arribar ens van fer córrer per tota la ciutat per poder-la conèixer i vam haver de superar un seguit de proves i, en acabar ens vam trobar tots junts al parc amb un grup de música que ens va acompanyar fins a l’escola. Al vespre els més petits van estar fent festa amb un grup d’animació infantil cantant i ballant al ritme de la música i, els més grans van anar a fer un joc al parc. L’endemà al matí, van venir les famílies i vam compartir una estona de jocs al parc, després vam poder gaudir d'un espectacle de màgia que ens va deixar a tots amb la boca ben oberta i, finalment vam compartir tots junts una gran fideuà que ens havien preparat! L’any que ve hi tornarem i aquesta vegada a Terrassa!

Aplec MOU-TE Vilanova