Benvolguts, ens adrecem a vosaltres per a informar-vos d’una nova iniciativa de l’Escola que pretén implementar els objectius de l’Escola per a mares  i pares en la missió compartida d’educar l’alumnat.

Us convidem a entrar a les classes dels vostres fills i filles a recollir-los el proper divendres:

1r i  2n de primària: 4 de desembre 2015.

3r i 4t de primària: 11 de desembre de 2015.

5è i 6è de primària: 18 de desembre de 2015.

Aquesta nova proposta vol que entreu a l’Escola a veure l’ambientació, descobrir on seuen els vostres fills, i gaudir de l’Escola.

Funcionament: El divendres que us toqui us obrirem la porta de vidre a la 16.50 i us acompanyarem a la classe dels vostres fills. La sortida serà tots junts pel pati de Calassanç.

Esperem que aquesta proposta ajudi a generar confiança i treballar conjuntament famílies i Escola.

Atentament

El claustre de professors