Sense títol‎ > ‎

5è i 6è visiten Els forns romans de La Fornaca

12 de març 2014, 11:43 publicada per Web Primària
Avui dimecres 12 de març, els alumnes i mestres de cicle superior hem realitzat una sortida didàctica de tot el dia. Hem anat a Vilassar de Dalt per visitar els forns romans de La Fornaca. Primerament hem esmorzat a un parc molt a prop del jaciment arqueològic, i, seguidament hem anat a visitar-lo. Abans de començar la visita, ens han preguntat que en sabíem dels romans , desprès, hem entrar al jaciment on ens han posat una projecció per fer-nos una idea de com era tot en aquells temps, i l’antropòloga que ens guiava, ens ha explicat a que es dedicaven aquells forns i com vivien els romans en aquella època. En acabar la visita, hem fet un taller de mosaic on cadascun dels alumnes ha pogut dissenyar-ne un seguint els seu propi estil fent servir tesseles de diferents colors. Cap a l’una, hem fet un passeig fins el Parc Municipal de Can Rafart, on hem dinat i els alumnes han gaudit d’una estona de joc lliure. A les 14.45 ha començat l’activitat de tarda: jocs de l’època dels romans. El temps ens ha acompanyat i hem gaudit molt d’aquesta sortida. Si voleu veure que bé ho hem passat, cliqueu sobre la imatge.