El passat dimarts dia 7 de març, els alumnes de 4t d'ESO van anar a la sala Barts per tal d'assistir al cicle de conferències sobre els valors del treball que coordina Barcelona Activa.

INNY, una associació  sense ànim de lucre autogestionada per un grup de joves d'entre 15 a 25 anys va organitzar i portar a terme aquesta trobada. La missió d'aquesta associació és la d'esdevenir un punt d'intercanvi de projectes de vida singulars i juvenils, tot potenciant la proactivitat i l'apoderament personal.

Partint d'aquest objectiu, ens van oferir les conferències vitals de 4 joves emprenedors que, a partir de diverses experiències traumàtiques i/o casuals, han sabut crear tot un projecte laboral i de vida que els ha posat al capdavant de la nostra societat.
Alhora que escoltàvem aquests testimonis, vam poder gaudir d'un gran espectacle de dansa i música, també organitzat i representat per joves talents catalans.

Sens dubte va ser una oportunitat única perquè els nostres alumnes tinguin diversos models coetanis de joves emprenedors.