Aquest dissabte, dia 13, els alumnes de 4t, que voluntàriament han portat a terme el projecte d'emprenedoria social Changemakers, han fet la presentació final del seu projecte davant de familiars i amics, representants de la direcció de l'escola, i representants de diverses entitats socials.

En aquest acte els alumnes han demostrat el gran treball realitzat durant aquest projecte en el que,  partint d'una idea de canvi social, han hagut de fer un anàlisi d'un aspecte de la realitat, donar una resposta imaginativa al problema analitzat, crear xarxes de difusió del seu projecte, fer un anàlisi de les despeses econòmiques que el seu projecte suposaria, buscar patrocinadors..., i, com a colofó, fer una presentació on han demostrat tot el seu entusiasme i les seves grans dots de comunicació.

Ha estat una gran experiència on tots hem après i on ens hem nodrit de noves idees i ganes de dur-les a terme: Si hi creus, pots començar a canviar el món!

Gràcies a l'Eduardo i l'Eulàlia per guiar-nos en aquest camí, i als alumnes que s'han prestat a dedicar part del seu temps lliure per portar a terme aquest projecte.