Durant la jornada del 7 de juny, els alumnes de 3r d'ESO van realitzar una visita guiada per Barcelona. En aquesta sortida van poder visitar els principals monuments romans, romànics, gòtics i modernistes de la nostra ciutat; i, alhora, aprendre les dades més importants i les anècdotes més curioses sobre aquests monuments.
    Gràcies a aquesta sortida, els alumnes van poder prendre més consciència de la història de la nostra ciutat.
    Durant la sortida  també van tenir temps per a realitzar entrevistes en anglès a alguns turistes que visitaven Barcelona, amb l'objectiu de prendre consciència de la imatge que Barcelona té arreu del món, així com fer una pràctica oral en aquest idioma estranger.
    Aquesta visita estava inclosa dins del temari del Treball de Síntesi que s'està realitzant al llarg de tota aquesta jornada.