Sense títol‎ > ‎

3r de Primaria: Entrena't per emprendre

25 de febr. 2015, 4:41 publicada per Web Primària
Els alumnes de 3r van participar en el projecte ‘ENTRENA’T PER EMPRENDRE’, un conjunt de tallers pensats per potenciar l’esperit emprenedor dels alumnes i impartits al llarg de 6 sessions de 2 hores, entre el passat novembre (2014) i febrer (2015).

Aquest projecte emprenedor, dissenyat i impartit per l’empresa Tresdosú, consta de tot un seguit d’activitats amb la finalitat de potenciar l’anàlisi, el pensament crític, la comunicació, l’auto coneixement, el retorn social, les idees creatives i el treball en equip dins l’aula.

Els alumnes han après a generar noves idees, a conèixer-se i a saber quina és l’essència d’un emprenedor. Han vist que a partir de l’observació de l’entorn i el pensament creatiu es pot arribar a la innovació, i a més, que en relacionar-la amb el seu entorn més pròxim es pot fer un bé comú, emprenedoria social. També han practicat l’art de comunicar les idees de forma eficaç, a treballar en equip fent equips complementaris (i no pas per “amiguisme”) per aconseguir els objectius proposats i han sigut capaços de planificar un projecte que donarà sabó fet per ells per la gent més desfavorida del barri. Un procés complet, des de la idea, fins a planificar totes les accions que calen per portar-lo a bon port.

En definitiva, els nostres alumnes han treballat unes capacitats emprenedores que tan necessàries són en el món en què vivim, on les idees més creatives i l’empenta de portar endavant un projecte, prenen cada cop més importància.

Un vídeo que ho resumeix